-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
Darmowa dostawa dla zakupów od 250 PLN
- Strefa klienta
-
Koszyk
(
0
)
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
0,00 zł
0
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje
-,--
Darmowa dostawa!
Suma
0,00 zł
Cena uwzględnia rabaty
-
-
-
Koszyk jest pusty
-
x
Do bezpłatnej dostawy brakuje -,--Darmowa dostawa!Suma 0,00 złCena uwzględnia rabaty -
Burberry Weekend For Women woda perfumowana spray 100ml (P1)
Symbol:
3614226905284-1
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
| Opinie |
brak ocen
(Dodaj)
|
||||||||
| Wysyłka w ciągu | 24 godziny | ||||||||
| Cena przesyłki |
9.99
|
||||||||
| Dostępność |
Duża dostępność
|
| Kod kreskowy | |
| EAN | 3614226905284 |
Zamówienie telefoniczne: 692 329 025
| Zostaw telefon |
|
- Opis produktu
- Opinie (0)
Burberry Weekend For Women woda perfumowana spray 100ml (P1)
3614226905284
Weekend for Women to woda perfumowana od marki Burberry. Kwiatowa kompozycja zapachowa, której twórcą jestnbspNathalie Lorson, została wydana w 1997 roku. Zapachnbspstworzony dla szczęśliwej i pełnej życia kobiety, która z chęcią będzie go nosić w słoneczne dni.Nuty zapachowe:Nuta głowy: rezeda, mandarynka, szałwiaNuta serca: korzeń fiołka, irys, nektarynka, kwiat brzoskwini, owoc dzikiej róży, czerwony cyklamen , niebieski hiacynt Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, cedr
3614226905284
Weekend for Women to woda perfumowana od marki Burberry. Kwiatowa kompozycja zapachowa, której twórcą jestnbspNathalie Lorson, została wydana w 1997 roku. Zapachnbspstworzony dla szczęśliwej i pełnej życia kobiety, która z chęcią będzie go nosić w słoneczne dni.Nuty zapachowe:Nuta głowy: rezeda, mandarynka, szałwiaNuta serca: korzeń fiołka, irys, nektarynka, kwiat brzoskwini, owoc dzikiej róży, czerwony cyklamen , niebieski hiacynt Nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo, cedr
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.